نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
گزینه های نهایی برای خط دفاع

گزینه های نهایی برای خط دفاع

یوونتوسی ها هنوز در پی خرید یک مدافع ارزشمند برای تقویت خط دفاعی خود هستند و این موضوع به یکی از مهم ترین دغدغه های سران این باشگاه تبدیل شده است.

در این میان گزینه های زیادی برای حضور در تیم یوونتوس مطرح شده اند و هر روز نیز یک نام جدید برای پیوستن به یووه بر سر زبان ها می افتد اما هنوز خبری از مذاکرات نهایی به میان نیامده است.

بر اساس این اخبار، نام سه بازیکن در این روزها برای پیوستن به تیم یووه مطرح شده که از شانس بالاتری نسبت به بقیه برای ملحق شدن به یووه برخوردار هستند و گفته می شود یووه مذاکراتی را نیز با آنها داشته است.

رولاندو مدافع پرتغالی باشگاه پورتو یکی از این گزینه ها می باشد که در واقع در دسترس ترین گزینه از میان نام های موجود همین بازیکن می باشد.

استفان ساوویچ مدافع ارزشمند تیم فیورنتینا نیز یکی دیگر از نام های مطرح شده می باشد که با توجه به رابطه ی نه چندان خوب یووه با تیم فلورانسی، این ترانسفر بسیار دشوار تر از بقیه به نظر می رسد.

و در نهایت الکساندار دراگوویچ مدافع جوان و 23 ساله ی باشگاه دیناموکیف قرار دارد که یکی از استعداد های دنیای فوتبال به حساب می آید و تیم های بسیار زیادی در سطح اروپا به دنبال جذب وی هستند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: